The Joe Budden Podcast Episode 392 | Ta Daa

21 nóv 2020
607 546 Áhorf

Joe and the guys get straight to it this episode and recap the most anticipated Verzuz battle between Jeezy and Gucci Mane (5:06). They give their takes on the outcome, their favorite moments of the night, who they believed won and Joe reaches out to an Atlanta correspondent for better understanding of the climate in Atlanta (1:00:05). Also, new music was released (1:25:46), Joe clears his tension with Wale (2:21:35), a review of Kevin Hart's latest comedy special (2:34:41) and much more!
Sleeper Picks Joe | SAINt JHN - “Highschool Reunion, Prom” (Ft. Lil Uzi Vert) Rory | T-Pain - “She Said” Mal | SAINt JHN - “Quarantine Wifey” (Ft. JID) Parks | Mobb Deep - “Extortion” (Ft. Method Man)
Subscribe for more content from the Joe Budden Network:
bit.ly/BuddenYTSub
Watch more exclusive series and footage from the Joe Budden Network:
The Joe Budden Podcast - bit.ly/BuddenPodcast
Pull Up - bit.ly/JoeBuddenPullUp
See, The Thing Is - bit.ly/STTIISpast
JBP Clips - bit.ly/JBPClips
JBP Cartoon - bit.ly/JBPCartoon
Joe Budden Official Music Videos - bit.ly/BuddenVids
www.joebudden.com
twitter.com/JoeBudden
instagram.com/joebudden/
#JoeBudden

Ummæli
  • Im not expecting Kevin heart to be as funny as Dave or kat because that bar is the top and most will never reach that, but I do except him to be somewhat funny and he hasn’t even been that.

    Trill JTrill J8 klukkustundum síðan
  • The elderly certification paradoxically tickle because volleyball counterintuitively fade per a curved kale. rhetorical, obsequious farm

    Tracy RiceTracy Rice6 dögum síðan
  • Lmfao 21 savage manager is def a 21-22 suburban ass kid.

    Gerardo CardenasGerardo Cardenas9 dögum síðan
  • So no one time stamped the Tah Dah....I’m about to fire my JBP family!

    Unbiased OpinionUnbiased Opinion10 dögum síðan
  • Awww, watching Joe w/ his son is so dope

    K. NK. N16 dögum síðan
  • Rory” I think the second amendment won”!!!🤣🤣🤣

    Prince IzzyPrince Izzy17 dögum síðan
  • J prince killed this podcast for me he was right about 100%

    Benjamin Colón jrBenjamin Colón jr19 dögum síðan
  • I love parks ! Yes be fucking funny Kevin ! And I love Kevin but gis stand up is dead . Just stick to acting and all the other stuff he does well.

    Tyrell LamonsTyrell Lamons21 degi síðan síðan
  • JoJo's mad disrespectful on the low saying he got a baby from a lustful night. and talking reckless walex is in the room at all episodes all the edits on top of that he nasty🤦🤣🤣

    Joshua MeloJoshua Melo24 dögum síðan
    • It be like dattt lol

      Kyree TrendKyree Trend22 dögum síðan
  • (In the moment) 🤫 and RESPECT JOE!! R&M

    Theo NorvilleTheo Norville26 dögum síðan
  • Talking about what you're doing during missionary while the kid is in the background is fucked up 😂

    Anton SaadAnton Saad26 dögum síðan
  • IAM SO HAPPY THAT SOMEONE OF JOES CALIBER FINALLY CAN ADMIT THAT MEG IS FUCKING MID, HER BARS, HER SONG, HERS HOOKS ARE ALL FUCKING MID. THANK YOU JOSEPH.

    Isaiah BrownIsaiah Brown26 dögum síðan
  • Ayo yall need somebody to rep the south man

    Bastian BreelleBastian Breelle29 dögum síðan
  • 'The fleets is talking' 🤣🤣🤣🤣🤣

    Xavier JohnsonXavier JohnsonMánuði síðan
  • Seeing joe have to deal with lex doing everything while he was just trying to pod was refreshing to see as a woman lol

    D NelsonD NelsonMánuði síðan
  • I usually listen on apple podcasts I found this purely to see the kid

    Aidan MickAidan MickMánuði síðan
  • Parks be dying laughin😅😅😅😂

    MarleyBrosTvMarleyBrosTvMánuði síðan
  • 1:10:42 I wanna wrap him up 😂

    007007Mánuði síðan
  • Mal: doing what tho (to Rory) 🤣🤣🤣🤣

    Andre WalkerAndre WalkerMánuði síðan
  • Mal is a clown

    MOE GATZMOE GATZMánuði síðan
  • What’s the song playing at the end during sleepers?

    Brittany WashingtonBrittany WashingtonMánuði síðan
  • Lex is so handsome

    NcHarrisonNcHarrisonMánuði síðan
  • None is a pats fan once Brady left 🤣🤣 fake ass fans. Front runners

    BOMER 88BOMER 88Mánuði síðan
  • Meg is trash asf. She’s like the female version of da baby. All her songs sound the same

    rishawn98rishawn98Mánuði síðan
  • Nigka got his kid just running around n shit lmao

    Danny HDanny HMánuði síðan
  • Rory not 100% recovered yet, not with that sweater selection

    Coach Steele training sessionCoach Steele training sessionMánuði síðan
  • 1:47:00 joe a.d.d.

    Coach Steele training sessionCoach Steele training sessionMánuði síðan
  • 1:45:50 Mal wit a nice jab on joe

    Coach Steele training sessionCoach Steele training sessionMánuði síðan
  • 1:45:35 joe....PAUSE!!

    Coach Steele training sessionCoach Steele training sessionMánuði síðan
  • 1:44:00 MAL....PAUSE!!!

    Coach Steele training sessionCoach Steele training sessionMánuði síðan
  • Jeezy put the hit out on a mixtape, Its not speculation.

    Dandre MitchellDandre MitchellMánuði síðan
  • We need a “taadaaaa” shirt ASAP

    Willy GWilly GMánuði síðan
  • Parks just hates everythn I swear

    Dulyn ThompsonDulyn ThompsonMánuði síðan
  • Man, these guys are afraid to say anything these days. People listen to pods because they are raw not because they are p.c.. Just give your opinion, enough of the scary shit already

    The Conscious RebellionThe Conscious RebellionMánuði síðan
    • Joe just not tryna get snuffed again 😂🤣

      The Conscious RebellionThe Conscious RebellionMánuði síðan
  • Any “Pour Minds” Podcast fans here 😉✌🏾?

    Madison McGheeMadison McGheeMánuði síðan
  • Wale would get J. Cole out of here in a Versuz. Don't @ me.

    Eric HallEric HallMánuði síðan
  • needed this. .great energy boys.Super great having the youngin on board too

    Dee Ess AyeDee Ess AyeMánuði síðan
  • How old is lex

    Tyller BlackburnTyller BlackburnMánuði síðan
    • 15

      Kyree TrendKyree Trend22 dögum síðan
  • You guys definitely can't judge Atlanta music. Ima Dogg will when every time.

    Eric HallEric HallMánuði síðan
  • yo im crying a hour 22 in cause i feel joe ,i gotta get the calf involved

    divine jayydivine jayyMánuði síðan
  • that shit at the end with his son was so wholesome ngl looool

    EyeTest MerchantEyeTest MerchantMánuði síðan
  • Lmaooo my nigga liked the savage remix

    kefkapalazzo1kefkapalazzo1Mánuði síðan
  • Jezzy is Kobe & Gucci is Iverson. They're both stars but Guuci is Culture

    S.M. NorrisS.M. NorrisMánuði síðan
  • yeah that kevin hart special was horrid and i was disappointed, i wish they would not shoot him bail

    JmazingJmazingMánuði síðan
  • Ayo after watching this pod episode if you don’t leave here randomly saying “tadaaaaaaa” around your house or to your friends you ain’t cool enough 🤣🤣🤣🤣

    money8892money8892Mánuði síðan
  • Wait a second. Joe just admitted that he bonded with JR Smith over "what they shared" 😂 Mal's response was that he not beefin over women. That's what I like about their friendship.

    Jay JeeJay JeeMánuði síðan
  • Mal sounding more and more sus every episode 🤦🏾‍♂️😂😂

    Alex WAlex WMánuði síðan
  • These guys tried so hard not to say Meg’s album is absolute trash

    Imre HImre HMánuði síðan
  • 'Ta Daa' needs to be a new drop anytime Mal says he's never done something

    Imre HImre HMánuði síðan
  • 1:51:12 mal writing for meg was funny af

    dough254dough254Mánuði síðan
  • I can’t wait till the pull-ups are back

    OXYEEKI THEBEATGODOXYEEKI THEBEATGODMánuði síðan
  • Did Savon get rid of time stamp dude In comments?

    Sasha WillSasha WillMánuði síðan
  • 2:34:28 lmao

    MichaelMichaelMánuði síðan
  • Mals face during the lgbtq convo lol

    Briel JonesBriel JonesMánuði síðan
  • Sam gave Rory a black eye?

    MichaelMichaelMánuði síðan
  • 💯💯 INSTAGRAM: @RicoBreezy201 💯💯

    Esdras GonzalezEsdras GonzalezMánuði síðan
  • It’s been a while since we had a funny pod like this they was going back to back 🤣

    Mike GarciaMike GarciaMánuði síðan
  • Gucci wasn’t trying to win

    G WashG WashMánuði síðan
  • If “wrapping up the conversation over and over again with the same words, aka “and again...” was a person, it would be Mal 🤦🏽‍♂️😭 that shit is annoying

    Gordon Saint CyrGordon Saint CyrMánuði síðan
  • And Jeezy put a bounty on the chain not his life and he didn’t send pookie to ol girl crib. The man wanted the money and did some crazy shit and got murdered

    OSF MovementOSF MovementMánuði síðan
  • Respect to Rory. You can tell he in uncle mode around Lex

    Dolo Slim757Dolo Slim757Mánuði síðan
  • Rory wanna take Joe’s spot so bad lol he’s doing very good tho!

    EEMánuði síðan
  • Mal tries so hard to be cool man I just can’t rock wit it fam tell us how you really feel!! I think being yourself would be way cooler than what this is man trust me I think you’d live a better life too!!

    Tom PTom PMánuði síðan
  • But where the fuck was Mal going

    Julio TorresJulio TorresMánuði síðan
  • Ain watch this in a few months and I’m completely astonished. Joe you’re on the Up and Up buddy 👍🏽

    Julio TorresJulio TorresMánuði síðan
  • Can’t be mad at Gucci that man was there to kill him and he made it out simple as that

    Cool vibes OnlyCool vibes OnlyMánuði síðan
  • I remember having to take my kids to work with me when I was in the army they really loved it some of my favorite memories

    Cool vibes OnlyCool vibes OnlyMánuði síðan
  • the 3s bro dam m y boy

    BuzinessManJay EvanstonMonstarBuzinessManJay EvanstonMonstarMánuði síðan
  • 18:50

    Manuel EsquivelManuel EsquivelMánuði síðan
  • Gucci specifically was saying "I got $10,000 on" because he was lowkey referencing the $10,000 bounty that was on his head or chain.

    Meka 1991Meka 1991Mánuði síðan
  • We really been Lex’s TA DAAAA to be a part of the intro pls!!!!! 🥺🔥🔥🔥🔥

    Helin SaidHelin SaidMánuði síðan
  • As a grown man i caught myself goin "awww" to joe and his kid. Much respect joe 👍

    John ChambersJohn ChambersMánuði síðan
  • “Ima f-ck Jazmine” had me rolling 😂🤣😂

    G BG BMánuði síðan
  • Park’s disrespect for Justin Herbert is crazy

    Marcus SlaughterMarcus SlaughterMánuði síðan
  • Lex with the nap time eye rub at the end. I feel you king

    justin adams-turnerjustin adams-turnerMánuði síðan
  • I'm waiting on the MC HAMMER VS VANILLA ICE 👀😫🤨 who's waiting for that battle

    Sir DeryckSir DeryckMánuði síðan
  • A very reliable blog(gossipofthecity)said the guy was sent to take Gucci’s chain, not kill him!

    Brittany WashingtonBrittany WashingtonMánuði síðan
  • Joe you are just sooooo damn cute with the Ta Daa 🙋🏾‍♀️Now back to twats 😂😂

    Emma MorganEmma MorganMánuði síðan
  • BRING BACK LEX! BRING BACK LEX!!

    Gontse PhaloaneGontse PhaloaneMánuði síðan
  • Why gay dudes let lesbians go first in the lgb+ community. You'd think dudes that don't like girls would fight to be first

    Jacks GreenJacks GreenMánuði síðan
  • If Meg’s music was out when I was in my 20’s one of these dudes probably would have tried to kill me because I would have been the worse. I would have been in my bag listening to that Tina snow album!

    Emma MorganEmma MorganMánuði síðan
  • Yo these are the funniest dudes ever 😂😂

    Ramah LassiterRamah LassiterMánuði síðan
  • Aye yo I been meant to say how dope the intro is

    Orm Jenkins JAYICE1Orm Jenkins JAYICE1Mánuði síðan
  • I’m guessing no end of the year rap up with joe and the god

    Ben BarsonBen BarsonMánuði síðan
  • Y’all needa stop reviewing music if u can’t play it for us to hear it right now

    K GK GMánuði síðan
    • Frustrating to some. I think those reviews are to encourage people to check out the music on their own, if interested.

      Say WhatNahSay WhatNahMánuði síðan
  • Joust lol

    Aesha JoiAesha JoiMánuði síðan
  • What does the q stand for in lgbtq? No funny shit really wanna kno

    K GK GMánuði síðan
  • Ima jeezy fan but Gucci Won

    Louie one3Louie one3Mánuði síðan
  • Bro if someone tried to “murder” you and you took ya ass on stage to battle thru songs then u gotta cut da bs

    Wave Godz87Wave Godz87Mánuði síðan
  • Lil B.... 😂😂😂

    Chicken An Koolaid PodcastChicken An Koolaid PodcastMánuði síðan
  • Rory has turned into Steph.

    xSABERxxSABERxMánuði síðan
  • Lex is the cutest

    Kira W.Kira W.Mánuði síðan
  • Rory been on fire lately

    alex stephensalex stephensMánuði síðan
  • On the + for LGBT “Let’s call somebody from Atlanta” 😂😂😂😂😂 I almost died choking on orange juice

    Cabana EntCabana EntMánuði síðan
  • 2:46:16 "I'm stupid but I'm here!" Joe summed up my college experience lmao

    XantoS441XantoS441Mánuði síðan
  • Megan thee stallion album is a two pack of ass.

    Khanya gude BenjiKhanya gude BenjiMánuði síðan
  • How NY dudes gon tell down south dudes about down south music??

    mrfeedursoulmrfeedursoulMánuði síðan
  • Mal is the biggest idiot be making no sense & is mad insecure

    Kathiana MonestimeKathiana MonestimeMánuði síðan
  • Yo, there is no way Mal is near 40

    Richard Queen, Jr.Richard Queen, Jr.Mánuði síðan
  • Tua 2nd over Herbert is That Dolphin Bias by parks. Herbert is about to break rookie passing records.

    BobbyMarleyBobbyMarleyMánuði síðan
ISpast