Family Guy Season 13 Episode 9 - Meg is a P*rn star 1080p - Uncut

26 júl 2020
3 196 251 Áhorf

Family Guy Season 13 Episode 9 - Meg is a P*rn star 1080p - Uncut

Ummæli
  • you said uncut?

    izon playsizon plays9 klukkustundum síðan
  • "A bunch of anti-Muslim stuff lol"

    Tharein PotuheraTharein Potuhera9 klukkustundum síðan
  • 00:32

    Ej GotgameEj Gotgame11 klukkustundum síðan
  • Stewie has the body of a baby But a mind as an adult

    Ej GotgameEj Gotgame11 klukkustundum síðan
  • Even sitting down Meg is much smaller than her parents isn't she like 18?

    Alpha WolfAlpha Wolf13 klukkustundum síðan
  • mannn, drizzlefoot321 the goat

    RosettaRosetta17 klukkustundum síðan
  • And here I thought Meg would be making straight up porn. Guess I should put my pants back on.

    VastoVasto20 klukkustundum síðan
  • I know it’s for copyright reasons, but the camera zooming in on random things just makes it that much better

    Nikolas RockfordNikolas Rockford22 klukkustundum síðan
  • nyc tings

    Shady MunuveShady Munuve23 klukkustundum síðan
  • One of my favorite shows ever no lie

    TheFamilyGuyShowTheFamilyGuyShowDegi Síðan síðan
  • I just noticed meg doesn't have her hat

    J_E AJ_E ADegi Síðan síðan
  • #bit lot

    Theresa CastilloTheresa CastilloDegi Síðan síðan
  • #hdmi

    Theresa CastilloTheresa CastilloDegi Síðan síðan
  • 2:51 I thought that scene was gonna go waaay darker

    AsT3rIcKkAsT3rIcKkDegi Síðan síðan
  • Thie was painful to sit through....kinda like a masterclass with Seth MacFarlane

    Patrick WannaFightAboutIt?Patrick WannaFightAboutIt?Degi Síðan síðan
  • I think we all know what happened in those 15 minutes

    Cito GonzalezCito GonzalezDegi Síðan síðan
  • If its uncut then why is it zoomed in

    K1NG CAN1NEK1NG CAN1NEDegi Síðan síðan
  • 🔵✔️ lil huddy: hi 🙋‍♂️

    Luka TodorovicLuka TodorovicDegi Síðan síðan
  • Interval Song is a trending Alien song of the year

    Liz TV GhLiz TV GhDegi Síðan síðan
  • The ritzy atom aboaly tick because chin ophthalmoscopically empty sans a neighborly law. fat faulty, abandoned process

    Bolt BoltBolt BoltDegi Síðan síðan
  • It’s a dog and a baby

    Allen BreauxAllen BreauxDegi Síðan síðan
  • At 21:00, if you cross your eyes, Meg's face and the blonde guys face sync up.

    TheWalrus013TheWalrus0132 dögum síðan
  • are you doiing that to not be copyrighted

    EDS BOYEDS BOY2 dögum síðan
  • In out Vid AGAIN!

    John PalmerJohn Palmer2 dögum síðan
  • :-D :D

    music Studiomusic Studio2 dögum síðan
  • I was not expecting this to turn into a huge bukkake joke during the party... The goggles and Japanese national anthem did it for me haha!

    Julian OvertonJulian Overton2 dögum síðan
  • wtf are these intervals

    StuffsterStuffster2 dögum síðan
  • " Peter We Got A Problem, Some How My Foot Got Pregnant While I Was Watching Tower Heist " 😂😂😂👍

    Maurice GrantMaurice Grant2 dögum síðan
  • Sing What you see

    AzumarillAzumarill2 dögum síðan
  • P0p

    WhenU HACKSWhenU HACKS3 dögum síðan
  • Tower Heist! 😂

    {{{{Ké SiNGS}}}}{{{{Ké SiNGS}}}}3 dögum síðan
  • Amputee Chris I thought you were better than this

    Cody CainCody Cain3 dögum síðan
  • Tf is that interval music?

    LiL MopHeadLiL MopHead3 dögum síðan
  • What was he doing in that 15 minutes

    Caliber SpamCaliber Spam3 dögum síðan
    • Also, "let's not go to crazy on the christmas letter"3🤣

      Caliber SpamCaliber Spam3 dögum síðan
  • Seth already did the Wizard of Oz Joke in his earlier Cartoon before fg

    420Fuzzer420Fuzzer3 dögum síðan
    • @420Fuzzer Her using her baby as an ashtray? Oh I remember that jokbut here's the thing,I know family guy and I didn't see that joke twice on some other episode

      Mark JadeMark JadeDegi Síðan síðan
    • @Mark Jade i know what you mean, still some writers use their jokes only once😀the Family Guy scene where Britney uses her child as an ashtray was shown in two different episodes, Just like many fg jokes and that is quite lame and uncreative indeed...

      420Fuzzer420FuzzerDegi Síðan síðan
    • Yeah just like simpson It's normal man it's called comedy

      Mark JadeMark JadeDegi Síðan síðan
  • all i could think of on this episode was that king of the hill did this a lot better.

    Evan ParkerEvan Parker3 dögum síðan
  • Peter sharted

    Junior JuniorJunior Junior3 dögum síðan
  • whats with the intervals?

    Devin KrizwoldDevin Krizwold3 dögum síðan
  • This episode lowkey a good episode

    planet devoplanet devo3 dögum síðan
  • Stewie: don't worry, i got a great price for it ISpast: proceeds to play an ad of random stuff with a great price

    OgarocOgaroc4 dögum síðan
  • Baby can talk to doges

    Amani JoelAmani Joel4 dögum síðan
  • Cassandra, I’m sorry your life was so screwed up that you almost had a threeway with a dog and a baby 😅😂😂

    Vladimir VladimirVladimir Vladimir4 dögum síðan
  • 17:12 he died. I think that the whole thing was odd.

    Video Dude 22Video Dude 224 dögum síðan
  • ‘’and a bunch of anti Muslims stuff’’ lmaoo

    Firase AbdulkhaderFirase Abdulkhader4 dögum síðan
  • Ok I finish the chapter, time to reward myself with a slow relaxing yank...dwrcl...lmao!! Damn

    JaHaMid VeVoJaHaMid VeVo4 dögum síðan
  • None of them got past the 4th pic. Hahaha 8:06

    Count DainCount Dain4 dögum síðan
  • I kinda wish Brian didn’t ruin the Baptist Choir, they had a good song going

    Hugh MungusHugh Mungus5 dögum síðan
    • Tbh if I were to not hesitate in the song and actually think of something to say the song would stop anyway because I somehow made it awkward.

      Lee DavisLee Davis2 dögum síðan
    • Yeah

      Andris MāzersAndris Māzers3 dögum síðan
  • Peter is Rude, I love it though lol.

    Zombie Hunter28Zombie Hunter285 dögum síðan
  • bad

    cameran rodgerscameran rodgers5 dögum síðan
  • i literally stopped watching when i noticed this was going to be a meg episode

    Joshua MachadoJoshua Machado5 dögum síðan
  • ⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️

    user_not_Founduser_not_Found5 dögum síðan
  • This show is literally the meaning dark humor lol

    Nafis Rayhan HabibiNafis Rayhan Habibi5 dögum síðan
    • Seriously

      Mason McLaneMason McLane2 dögum síðan
  • I don’t just shoot school events 🤣

    caleb worshamcaleb worsham5 dögum síðan
  • Somehow my foot got pregnant watching Towerheist LMAO

    wolvie667wolvie6675 dögum síðan
  • What's the interval tune at 9:45 seconds?

    Jamie CurtisJamie Curtis5 dögum síðan
  • 7:11 alright enjoy

    ツItsnekosanツItsnekosan5 dögum síðan
  • Shoekaki...........50 guys 1 foot

    michael baileymichael bailey6 dögum síðan
  • Meg:I’ve never even been in a picture Picture of meg in living room: adios

    Drew NewhartDrew Newhart6 dögum síðan
  • how is this still up?

    sheakingdomsheakingdom6 dögum síðan
  • Well I don’t just shoot school events😂😂😂😂

    ファイズ2Kファイズ2K6 dögum síðan
  • No one's gonna talk about how there's a porn photographer at a school

    Takeo MasakiTakeo Masaki6 dögum síðan
  • Bobo really aired that place out!

    Dr PhotDr Phot6 dögum síðan
  • That “Sing what you See” bus song was actually making me tap my toes.

    ElijahZ 1287ElijahZ 12876 dögum síðan
  • I thought Meg was a minor

    Diamond_ Ace547Diamond_ Ace5476 dögum síðan
  • Stewie trying to get comfortable on the blanket was spot on.

    Huron .BlackheartHuron .Blackheart6 dögum síðan
  • 14:35 rofl

    vai8299 _vai8299 _6 dögum síðan
  • 14:32 yoooooo wtf!!!😳😳😳😳

    Detention SlitherDetention Slither6 dögum síðan
  • Peter and Lois dancing makes me realize just how lonely I really am

    Perry PlayaPerry Playa6 dögum síðan
  • Why do I think that Meg isn't that bad looking

    BluLoki AnimationsBluLoki Animations6 dögum síðan
  • ispast.info/losk/v-deo/rKeql5rV2pnMb6Q.html

    Sofia chakkoSofia chakko6 dögum síðan
  • stop zooming in and out

    kryptoid 256kryptoid 2566 dögum síðan
  • If you just change a couple of letters in the title you won't have to mess with the video with all these intermissions

    ComedybrandComedybrand7 dögum síðan
  • Her parents never supports her it's Fu**Ed up

    Joel BulgerJoel Bulger7 dögum síðan
  • Why do all the kids Stewies age have hair and he doesn’t lol

    Amberlynns Gigantic NeckAmberlynns Gigantic Neck7 dögum síðan
    • Dialysis

      planet devoplanet devo3 dögum síðan
    • i think he is in a higher age class cos he’s so smart

      Jaden NazerJaden Nazer5 dögum síðan
  • *i was just putting this cake in my purse for a friend* 🤦‍♂️😂

    Tony StokesTony Stokes7 dögum síðan
    • *okay that wasn't the cord and now you have a girl* Me: wait so Meg was originally a boy? Also Me if that were Canon and not a joke I wonder what the name would be ( _Lol!_ )

      Madison WheelerMadison Wheeler7 dögum síðan
  • Why is it zooming itself

    Gamer KnackeeGamer Knackee7 dögum síðan
  • The weary lisa visually smile because sign superiorly crush past a spotted clutch. noxious, stupid rake

    A Alberto SotoA Alberto Soto7 dögum síðan
  • Why is one whole category on the wheel of porn just labeled “Kesha,” - if it said “Ke$ha,” like, the singer, I’d be like, ok that’s funny, but uh .... or even if it said “Keisha” I would have an educated guess as to what/who that means

    Max PicattiMax Picatti7 dögum síðan
  • Why dose the houses in the tv shows in family guy when they watch tv there house look like the families house but it’s different colors?

    فلان الفلانيفلان الفلاني7 dögum síðan
    • And why do they do short cuts and tell us that like one second so the continue begins in the ISpast channel that weird right?

      فلان الفلانيفلان الفلاني7 dögum síðan
  • " Peter we have a problem some how my foot got pregnant will watching tower highst " - joe swanson 2020 ~

    Wolfie VlogsWolfie Vlogs7 dögum síðan
  • 12:26 lmao if you know you know🤦‍♂️

    OI1EOI1E7 dögum síðan
    • Lol! This bad cause I do know

      Madison WheelerMadison Wheeler7 dögum síðan
  • 12:25 They acknowledged the hell hole of rule 34

    IceyBerg雨IceyBerg雨7 dögum síðan
  • What dafuq was that interval I thought I was listening to the intro of all soap operas but combined

    TaskForce 141TaskForce 1418 dögum síðan
  • Why is no one talking about the 15 minute bit

    francis riosfrancis rios8 dögum síðan
  • That clown had way too many rounds in that revolver lmao

    Rage AlexanderRage Alexander8 dögum síðan
  • Does anyone else count the shots when bopo starts shooting there 2x as .any shots as there would be in a revolver

    Richard MccauslinRichard Mccauslin8 dögum síðan
  • Meg says she’s never been in a picture before so does that mean Lois never got the ultrasounds

    Enik RogersEnik Rogers8 dögum síðan
  • *T H A T W A S N ' T T H E C O R D P E T E R A N D N O W Y O U ' V E G O T A G I R L*

    DarkFrog_RblxDarkFrog_Rblx8 dögum síðan
  • “You know that was are old dogs dish”💀💀

    Jason GroothoffJason Groothoff8 dögum síðan
  • 13:50 “Meg Don’t You Dare Walk Out That Door or you’re grounded.”

    Will ThorogoodWill Thorogood8 dögum síðan
  • zoom

    antonio417antonio4178 dögum síðan
  • Fu fam

    Amy Mills-bouwmanAmy Mills-bouwman8 dögum síðan
  • "bunch of anti muslim stuff"

    Rahul BasuRahul Basu8 dögum síðan
  • Brian was struggling

    Daemein LanierDaemein Lanier8 dögum síðan
  • Worst. Frasier. Impression. Ever.

    WarlockofWordsReturns RBWarlockofWordsReturns RB8 dögum síðan
  • 14:35 Meg is a trans!??

    Aayush DechAayush Dech8 dögum síðan
  • “Stop actin like you care” “Oh thank god”

    King Boo GamerKing Boo Gamer8 dögum síðan
    • LMFAO

      699169918 dögum síðan
  • You guys know Mohammed was a pedophile, right? It's not even a debate topic, muslims will tell you themselves. To them Mohammed is the perfect man. Mohammed, the pedophile. Islam is Insanity

    Bobby GoetzBobby Goetz9 dögum síðan
  • Damn that VCR box joke was harsh!

    Bobby GoetzBobby Goetz9 dögum síðan
  • Wait Meg lied she said she had never been in a picture but when cris discovered that she was doing foot porn she was in the photo

    Ryan MillardRyan Millard9 dögum síðan
ISpast