FAME 8: II Konferencja

15 nóv 2020
1 997 042 Áhorf

KUP PPV ➡️ famemma.tv
WYGRAJ PPV w konkursie famemma.com/konkurs.html
21 listopada 2020, godz. 20:00
Największa gala typu Freak Fight w Polsce! 🔥🔥🔥
Main event: Kacper Blonsky vs Marcin Dubiel
Co-main event: Kasjusz DON KASJO Życiński vs Marcin Najman
Filip FILIPEK Marcinek vs Michał SOBOTA Sobolewski
Amadeusz FERRARI Roślik vs Maksymilian WIEWIÓR Wiewiórka
Paweł TYBORI Tyburski vs Gabriel ARAB Al-Sulwi
Piotr SZELI Szeliga vs Piotr BESTIA Piechowiak
Piotr Pająk vs Alan ALANIK Kwieciński
Karolina WAY OF BLONDE Brzuszczyńska vs TBA
ZUSJE vs Dagmara Szewczyk
Mariusz HEJTER Słoński vs Patryk MORTALCIO Baran
Maciej SZEWCU Szewczyk vs Gamou Fall
Szczegółowa karta walk dostępna na oficjalnej stronie
➡️ famemma.com/
FAME8 SUPER PROMO!!! 🔥🔥🔥
Wszystkie bluzy EH 8% taniej + komin FAME MMA GRATIS!
WCHODZĘ W TO ➡️ bit.ly/FAME-8-SUPER-PROMO
Obserwuj nas na:
Instagram ➡️ instagram.com/famemmatv/
Facebook ➡️ facebook.com/famemmatv/
KUP KSIĄŻKĘ „PIERWSZE KROKI MMA" ➡️ pierwszekrokimma.pl
Zawodników ubiera Extreme Hobby ➡️ extremehobby.eu/
Sprzęt treningowy zapewnia Storm Cloud ➡️ mmaniak.pl/71_stormcloud

Ummæli
  • Mike Tyson zabiłby Kasja w pierwszej rundzie ;)

    EssJay StudioEssJay StudioDegi Síðan síðan
  • Czy tylko mnie wkurza gadka Kasjo o jego "pasie krola"

    Barbara SiekierzyńskaBarbara Siekierzyńska8 dögum síðan
  • Fame MMA kids musi powstać

    Michalina ChojnackaMichalina Chojnacka9 dögum síðan
  • 2:26:28 Najlepszy moment :)

    Kacper SKacper S13 dögum síðan
  • 1:18:25

    MsobieMsobie14 dögum síðan
  • Hejter tak szczeże poleciał na fejm kamerzysty . Morze teraz pujdzie do kruszwila na promo .😈😈😈😈

    TMY_alek THETMY_alek THE16 dögum síðan
  • Wie ktoś kiedy będzi 1 konferencja fame 9

    Piotrek MikołajczakPiotrek Mikołajczak17 dögum síðan
  • Błońcski to dziad

    Agentka XDAgentka XD20 dögum síðan
  • *Jak Sobota jest raperem to Rosja jest miastem pod Radomiem*

    alembiksalembiks21 degi síðan síðan
  • czy tylko mnie denerwuje bestia XD

    Weronika WłodykaWeronika Włodyka23 dögum síðan
  • ogladam to po dlugim czasie a jak widze najmana to klepie sie w glowe:(

    Mariusz MersiMariusz Mersi23 dögum síðan
  • 1:22:50 Co tam odjaniepawlił?

    Matix MatuxMatix MatuxMánuði síðan
  • Donek do bąbelka pierwszy minus😂😂😂😂

    Paweł PabloPaweł PabloMánuði síðan
  • Co jak co ale Potężni Włodarze powinni ogarnąć tego Srasjusza od wyzwisk Pawłowskiemu (prowadzącemu, pracownikowi)

    Michał WądołowskiMichał WądołowskiMánuði síðan
  • Zusie pukalby jak jechowi do drzwi 😲jest petarda 🥰

    pZetpZetMánuði síðan
  • Boże co za prostaki. Patola jakich mało. Nawet się wypowiedzieć przed ludźmi nie potrafią same przekleństwa. Zasub słów bogaty. Dno aż żal patrzeć

    Grzegorz BelmudGrzegorz BelmudMánuði síðan
  • Moim zdaniem wystarczy jedna konferencja, a wy jak uważacie?

    Rychu BukowiecRychu BukowiecMánuði síðan
  • Ta Dagmara to debilka.

    Tolli WoliiTolli WoliiMánuði síðan
  • 2:31:04 I tutaj próba manipólacji blonskiego w stronie widzów xdd

    Gipsy dangerGipsy dangerMánuði síðan
  • Team x zniszczyła natsu😔

    Radziejka XdRadziejka XdMánuði síðan
  • xD Kasjusz wojownik mma😂😂😂😂

    fan among usfan among usMánuði síðan
  • jesteam

    RadsonXdRadsonXdMánuði síðan
  • Amadeusz Farmazon Roślik

    SzczepanSzczepanMánuði síðan
  • na powaznie po 5 min wylaczylem

    Sebastian SoltysSebastian SoltysMánuði síðan
  • Jaki chory świat dziecko umiera a lek miliony złotych pytam się wydobywali go na Marsie czy księżycu??? ale piłkarze w stylu Messi Ronaldo tam pieniądze na wypłaty leja się strumieniami kilkaset milionów poprostu samodestrukcja przykre

    rad grorad groMánuði síðan
  • Ja pier...le, czy to się dzieje naprawdę ? Jest taki cyrk i ktoś to ogląda ?!?!?!

    Piotr PrzestrzelskiPiotr PrzestrzelskiMánuði síðan
  • Sobota stary ale jary 💪🏻

    julia Mackieljulia MackielMánuði síðan
  • Don Kasjo vs McGregor next fight !!!

    Sly CollinsSly CollinsMánuði síðan
  • Co jak co nikt prawie nie szanuje kasjo bo ma ego ale HALO KUR PRZECIEŻ NAJMAN JEST ZA PISEM

    Judyta KJudyta K2 mánuðum síðan
  • I co Kasjo, kto wylądował u lekarza? Kompletnie w niesportowy sposób, ale bardzo dobrze Cie zgasili. Zasłużyłeś.

    Łukasz KorczykŁukasz Korczyk2 mánuðum síðan
    • Chyba coś ci się pomieszało najman jest za pisem

      Michalina ChojnackaMichalina Chojnacka9 dögum síðan
  • Ku*wa dlaczego nikt nie wyłączy tego wycia Pawłowskiego przy wywoływaniu zawodników ? Nie potrafi .... a brzmi tragicznie dla ucha

    Mieczysław BoenishMieczysław Boenish2 mánuðum síðan
  • Nie żeby coś, kacper walczył jak jakiś dzieciak 🤷🏼‍♀️ nic nie potrafił zrobic naprawdę Marcin mu nawalal a ten No nic XDD

    : 3: 32 mánuðum síðan
  • 2:26:05

    TekścikTekścik2 mánuðum síðan
  • 39:05

    Wiktor SkonecznyWiktor Skoneczny2 mánuðum síðan
  • Tyburscy vs Malczyńscy

    Barlomiej NalepaBarlomiej Nalepa2 mánuðum síðan
  • najman ty szmaciarzu

    marzena niedzwiedzmarzena niedzwiedz2 mánuðum síðan
  • FAME MMA Witam serdecznie😀Dziękuję za możliwość obejrzenia konferencji oraz udostępienie czatu🤗Łapka w górę👍Powodzenia w dalszym rozwoju kanału💪Życzę wszystkiego najlepszego oraz zdrowia dla Was i waszych rodzin oraz bliskich🤗Pozdrawiam😀🥊🥊

    Kaczis TVKaczis TV2 mánuðum síðan
  • Poziom rozmowy tych ludzi jest powalający.

    Igor DąbrowskiIgor Dąbrowski2 mánuðum síðan
  • Najlepsze walki z najbardziej spoko ludzmi poleciały za darmo na YT w sumie xd

    MikeMike2 mánuðum síðan
  • To żeś sklepał XD

    C NataliaC Natalia2 mánuðum síðan
  • Fame mma junior

    Odra WodzisławOdra Wodzisław2 mánuðum síðan
  • PIERDOLCIE INSTAGRAMY ETC TYCH NUDNYCH ZJEBOW BEZ HONORU.

    Leon LufaLeon Lufa2 mánuðum síðan
  • LUMPIARY

    Leon LufaLeon Lufa2 mánuðum síðan
  • Pawłowski daje radę...

    SnagaSnaga2 mánuðum síðan
  • Najmann frajer jak zwykle

    Patryk CiePatryk Cie2 mánuðum síðan
  • Nareszcie ktoś zaorał tego idiote don casjo xD

    Be BeautyBe Beauty2 mánuðum síðan
    • Nikt go nie zaorał to po raz, po dwa Don Kasjo ;)

      Gaba EloGaba Elo2 mánuðum síðan
  • Jezu ta końcówka co ten bOlonski pieprzy xd wygrał tylko puchar a tak to wygrał Marcin. Gada do Marcina jakieś głupoty wierzysz ze wygrasz WTF

    Oli !Oli !2 mánuðum síðan
  • boxdel nie bedziesz jak kizo

    Tyh HghTyh Hgh2 mánuðum síðan
  • O co tu się rozchodzi?dlaczego Donald Tusk ma czarna brodę?

    Marek GrabarekMarek Grabarek2 mánuðum síðan
  • PRZEMO ZNAWCA dajcie jemu komuś sklepać ryja.

    Arturro WiArturro Wi2 mánuðum síðan
  • Taka ważne wydarzenie a błoński w dresie z adidasa

    Piotr MazurkiewiczPiotr Mazurkiewicz2 mánuðum síðan
  • Dla dubiela [*]♡

    Magda DudaMagda Duda2 mánuðum síðan
  • ANULOWAC WALKE !!! JESTEM CIEKAW CO BETCLIC NA TO !!! FAME MMA NIE MOZE POZWOLIC NA TAKIE TYPU OSZUSTWA TYM BARDZIEJ ZE JUZ AFERA KORUPCYJNA BYLA NA JEDNYCH Z GAL

    johnny fontanejohnny fontane2 mánuðum síðan
  • Jak to możliwe, ze Alan wygrał? Dla mnie mimo pkt ujemnych Pająk był lepszy. Co tu się od...ało???????????????????????????????????????????????????????????????

    Tommy187Tommy1872 mánuðum síðan
  • Tymczasem ja mająca urodziny 21 listopada :

    Miu IrumaMiu Iruma2 mánuðum síðan
  • japierdole XDD ale kasjo to wiesniakXD

    Marta MartaMarta Marta2 mánuðum síðan
  • Dagmarka tak się kłóciła a w oktagonie to Zusje ją zgasiła

    Julia JuliaJulia Julia2 mánuðum síðan
  • 2:33:25 high bart wyjaśnia kacpra

    VictoriaVictoria2 mánuðum síðan
  • Kto po gali????

    POCHOPEKPOCHOPEK2 mánuðum síðan
  • Oddajcie kasę za Najmana !!!!!!!!

    Arkadiusz BłockiArkadiusz Błocki2 mánuðum síðan
  • Kto to szczerze ogląda????Pojebało ludzi

    Jack JackJack Jack2 mánuðum síðan
  • Niech Dubiel dostanie wpie*dol

    - depresja- depresja2 mánuðum síðan
  • 57:49

    Ryszadd pietroskiRyszadd pietroski2 mánuðum síðan
  • Nie polecam kupować jest to wyciagniecie od ludzi kasy Nie polecam

    ŁukaszŁukasz2 mánuðum síðan
  • cyrk zaczyna sie od 36:554

    Sewycz RSewycz R2 mánuðum síðan
  • Boże oby dubiel zmiażdżył blonskiego

    Zosia DobczykZosia Dobczyk2 mánuðum síðan
  • 1:22:52 stół nie ma za co 😉

    JastrząbJastrząb2 mánuðum síðan
  • XDDDDDDDDDDDDDDDDD JAKI CRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING

    MisterBluntciorMisterBluntcior2 mánuðum síðan
  • normalnie jak w wwe pas króla odbierzcie mu na zapleczu ! 01:56:20

    Rewolucja PolskaRewolucja Polska2 mánuðum síðan
  • Współczuję Marcinowi

    hfxcy gghhhfxcy gghh2 mánuðum síðan
  • Tajski boks dziwki koks 🥊

    kapdd_kapdd_2 mánuðum síðan
  • Wyjebcie tego Tyburskiego gość na siłę próbuję być smieszny XD

    The MarasThe Maras2 mánuðum síðan
  • heh, mowicie ciagle o wykupieniu ppw wczesniej bo potem beda problemy. Od 3 dni probuje zajerestrowac sie na waszej stronie i chce legalnie wykupic dostep ale ciagle napotykam na jakies errory, bledy (obecnie mieszkam w Kanadzie) Czy jest jakas szansa ze mi sie uda? czy tylko obywatele Polski mieszkajacy w Polsce moga to ogladac?

    Adrian SzczawinskiAdrian Szczawinski2 mánuðum síðan
  • Don Kasjo i McGregor to by kurs na kasjo bylby 300000 na 1 i by sie zakrwawil na smierc po jednym ciosie

    Mr. PancakesMr. Pancakes2 mánuðum síðan
  • Jakiś nowy internet musisz zainstalować XDD

    Kosior BandziorKosior Bandzior2 mánuðum síðan
  • Jak ten wiesniak don patus (Życiński tlumaczenie ze Śląskiego to oznacza dupek) uwaza sie za takiego kozaka i takimi nazwiskami rzuca to niech sie ze Szpilka po fajtuje na tym fame i jak go pokona to dopiero niech rzuca takimi nazwiskami

    Mario IPhoneMario IPhone2 mánuðum síðan
  • Kasjusz to istne dno. Mam nadzieję że go Najman uczyni roślinką na resztę życia. O ile to coś żyje.

    Grzegorz MazurGrzegorz Mazur2 mánuðum síðan
  • te blondyna trzym pysk Zusje cie dojedzie i jej wejście było kozak najlepsze z 8 gal famu a każdą oglądałem hej

    KUSY83KUSY832 mánuðum síðan
  • Sztuką jest pokonanie przeciwnika argumentami, a nie wytykając jego porażki, to oznaka bezsilności:)

    Agata PAgata P2 mánuðum síðan
  • famemma, niszczycie mma, sprowadziliscie mieszane sztuki walk do cyrku... mini majk, don kasjo czy inne czlekoksztaltne istoty i iq ameby...dramat

    Łukasz DawidziukŁukasz Dawidziuk2 mánuðum síðan
  • Ta myślę że kasjo napierdolił by komuś z ufc np:Błachowiczowi

    Fabian PomichterFabian Pomichter2 mánuðum síðan
  • Kurła nigdy nie myślałem, że będę kibicował Amadeuszowi... Wiewiór chyba za dużo razy po czapce wyłapał, bo zaczyna gwiazdorzyć i myśleć, że jest nieśmiertelny. Może się szybko przejechać.

    Komandos1205Komandos12052 mánuðum síðan
  • błoński zamknij się już proszę

    tali karotali karo2 mánuðum síðan
  • Pawłowski mistrzu

    xxzajaczxxx ppaquxxzajaczxxx ppaqu2 mánuðum síðan
  • Włodarze powinni pokazać Kasjuszowi gdzie jego miejsce bo ten pozer myśli że może wszystko. Jeśli będą nadal pozwalać sobie na takie zachowanie i taką obraze stracą respekt i inni zaczną podobnie dyktować swoje warunki. Trzeba twardej ręki !

    MrDymek464MrDymek4642 mánuðum síðan
  • Ja za dubielem👍👍

    XsXs2 mánuðum síðan
  • Z Khabibem😂😂😂😂😂😂

    RYSIU LRYSIU L2 mánuðum síðan
  • Wiecie gdzie można dostać taką koszulkę którą ma na sobie Sobota?

    ScreamerScreamer2 mánuðum síðan
  • strzeleckigo Ninje bierzcie... vs Popek ogien!

    Bartek XxxBartek Xxx2 mánuðum síðan
  • Pająk debiutant i alan przegraniec biją sie o pas😂

    RYSIU LRYSIU L2 mánuðum síðan
  • Ciekawe za ile kupiła te medale Dagmara xddd

    Jacob games Jacob gamesJacob games Jacob games2 mánuðum síðan
  • Kurczę widzę, że głupota i robienie z siebie kretyna najlepiej się sprzedaje. Co za czasy.

    Marcin RosiakMarcin Rosiak2 mánuðum síðan
  • „Sportowcy” tylko instagramy tik toki Facebooki ISpast. Niektórzy w ogóle nie kryją, że to tylko kasa. „ potężni włodarze” 😂😂😂😂😂😂😂

    Marcin RosiakMarcin Rosiak2 mánuðum síðan
  • Hahha najlepsze jest, kiedy blonski sobie szydzi z Marcina że ten się zestresował czy coś po czym gdy Marcin się go ironicznie spytał że oo ktoś się stresuje to ten odpowiedzial noo tak jest stres i bla bla bla. Straszny hipokryta, bez szacunku i z bardzo wysokim ego 😆 pozdrawiam serdecznie

    Spill the teaSpill the tea2 mánuðum síðan
  • Ale mi sie podoba śmiech Zusje😅

    Zuzia FrankowskaZuzia Frankowska2 mánuðum síðan
  • Dobrze byłoby żeby Najman pokonał Kasjo, a Dubiel Kacpra, dla pokory.

    justa1987justa19872 mánuðum síðan
  • Najman weź nie zawiedz.. Bestia okazał się spoko gościem ale Kasjo to taka kur*a z ego wyjebanym w kosmos A iq poniżej najlepszej partii politycznej czyli PiS ;)

    Kuba JablonskiKuba Jablonski2 mánuðum síðan
  • pan pawłowski najlepszy

    Iza szymanIza szyman2 mánuðum síðan
  • TeamDubiel

    Iza szymanIza szyman2 mánuðum síðan
  • Dubiel zniszcz go.

    Asia PiechnikAsia Piechnik2 mánuðum síðan
ISpast